راهبند کی اتومیشن

راهبند کی اتومیشن محصول کشور ایتالیا و تجهیزاتی است که به شکل افقی به یک پایه متصل است و با ارتفاع خاصی از زمین در ورودی مکان های پرتردد نصب می شود.

راهبند کی اتومیشن از نظر ظاهری بسیار جذاب است و دارای سرعت های متفاوتی برای باز و بسته شدن و بوم های متنوعی است.

راهبند مانند حصار یا مانع طبیعی از ورود و خروج کلیه ماشین آلات جلوگیری کرده و تردد توسط نگهبان، ریموت یا سایرتجهیزات ساماندهی و کنترل می شود.

راهبند پارکینگ از نظر نوع کارکرد به صورت افقی و عمودی و از نظر عملکرد نوع موتور و سیستم داخلی تقسیم می شوند.

راهبند پارکینگ با طول های گوناگون با ارتفاعی یک متر از زمن ، مسیر عبور و مرور را محدود و مسدود می کند.

راهبندها طوری طراحی شده اند که با دستگاه های کارت خوان، دوربین پلاک خوان، دکمه پوش باتن، ریموت کنترل و سایر سیستم های کنترل تردد استاندارد همخوانی دارند.

کاربرد راهبند کی اتومیشن

انواع راهبند شامل مدل اهرمی مکانیکی، اهرمی هیدرولیکی، مدل ستونی، مدل دفنی، مدل پارکینگ بند و مدل زنجیری می شود و برای کاربری های خاص مورد استفاده قرار می گیرد.

کاربرد راهبند کی اتومیشن برای ورودی سازمان ها، کارخانه ها، پاساژها، ایستگاه های راه آهن، مجتمع های بزرگ، عوارضی جاده ها، پارکینگ عمومی، کنترل ترافیک و سایر فضاهای شهری است.

قابلیت نصب مفصل تاشونده و تردد بالا از مشخصات فنی راهبند کی اتومیشن است. چرخنده های قوی و بدنه مستحکم برای عملکرد مداوم دارد.

این محصول قابل اعتماد، دارای فنر دوبل برای حرکت روان و ایجاد تعادل بهتر (مدل 6 متری) است و برای فضاهای مختلف کاربرد دارد.

مدل های پرسرعت با انکودر برای تشخیص مانع عملکرد معکوس در صورت برخورد با مانع، دارای چراغ چشمک زن دوطرفه تعبیه شده در داخل بدنه از مشخصات فنی مهم راهبند کی اتومیشن است.

خلاص کن دستی در هنگام قطع برق و طراحی مبتکرانه و ظاهری بسیار زیبا برای ایجاد ورودی و خروجی های پارکینگ ها و مجتمع های مسکونی نیز ویژگی های قابل تاملی هستند.

راهبند کی اتومیشن
راهبند کی اتومیشن

مزایای راهبند کی اتومیشن

از مزایای راهبند کی اتومیشن می توان به مدل ALT FAST اشاره کرد که دارای بدنه ای مقاوم در برابر شرایط جوی و نامساعد هواست.

این مدل دارای درجه محافظت ip 54 است و می تواند در دمای منفی 20 تا مثبت 50 درجه کار کند برای مناطق مرطوب شمالی کشور و گرم و خشک جنوب کشور کاربرد دارد.

داشتن طول بازوهای متفاوت و سرعت های مختلف، عملکرد ایده آل برای محل های پرتردد و گارانتی و ضمانت نامه معتبر از مزایای راهبند کی اتومیشن هستند.

مدل های راهبندهای کی اتومیشن

مدل FAST324 : زمان باز شدن یک ثانیه، طول بازو 3 متر، 24 ولت

مدل ALT424: زمان باز شدن 3،5 ثانیه، طول بازو 4 متر، 24 ولت

مدل ALT624: زمان باز شدن 6 ثانیه، طول بازو تا 6 متر، 24 ولت

چرخنده های قوی و بدنه مستحکم برای عملکرد مداوم و قابل اعتماد، چراغ روی کابین، کلاس حفاظتی IP55 سایر مزایای راهبند کی اتومیشن محسوب می شوند.

مدل 6 متری این محصول دارای فنر دوبل برای حرکت روان و ایجاد تعادل بهتر است.

مدل های پرسرعت با انکودر برای تشخیص مانع عملکرد معکوس در صورت برخورد با مانع و دارای چراغ چشمک زن دوطرفه تعبیه شده در داخل بدنه است.

تردد نامحدود، داشتن ترمز در ابتدا و انتهای حرکت و قابلیت اتصال به دستگاه های کنترل تردد مانند کارت خوان یا RFID ،دوربین پلاک خوان ،حس گر اثر انگشت ،ریموت کنترل ،پوش باتن و غیره مزایای راهبند کی اتومیشن هستند.

راهبند کی اتومیشن
راهبند کی اتومیشن

مشخصات فنی راهبند کی اتومیشن

راهبند کی اتومیشن یکی از راهبندهای باکیفیت، زیبا و منحصر به فرد موجود در بازار است. محصولات این برند دارای گارانتی 4 ساله است.

راهبند کی اتو میشن ALT FAST که یکی از بهترین محصولات موجود در بازار است دارای بوم کوتاه اما با سرعت بالاست.

این راهبند دارای قابلیتی فوق العاده است و می تواند در زمان دو ثانیه بالا برود و در دو ثانیه هم پایین بیاید که برای مکان های پرتردد گزینه مناسبی است.

راهبند کی اتو میشن ALT FAST با دارا بودن بوم کوتاه 3 متری و سرعت 2 ثانیه ای یکی از جک هایی است که برای مکان های محدودی قابل استفاده است.

مشخصات فنی راهبند کی اتومیشن در این مدل این است که موتور به کار رفته در این محصول 24 ولت است و برای عملکرد مداوم و چرخ دنده های قوی در طول زمان مورد استفاده است.

این محصول دارای دو عدد ال ای دی است که به رنگ های قرمز و سبز هستند.

راهبند کی اتومیشن مدل ALT با بوم ۴ متری و۶ متری دارای زمان باز شدن 3.5 تا 6 ثانیه به ازای هر 1 متر طول بوم 1 ثانیه و  24 ولت است.

مشخصات فنی راهبند کی اتومیشن با طول بازویی 3 متری و 4 متری و 6 متری دارای زمان باز شدن در نوع سرعتی 2 ثانیه در نوع 4 متری 5 ثانیه و در نوع 6 متری 6 ثانیه است.

راهبند کی اتومیشن