درب کرکره سرعتی – های اسپید

درب کرکره اتوماتیک سرعتی یا های اسپید

کرکره های اسپید برای ورودی های متوسط و بزرگ و درب های بیرونی دارای شرایط ناهمگون  مانند کارخانه ها، محیط های صنعتی، پالایشگاه ها، نیروگاه ها، آشیانه های هواپیما و …کاربرد دارد.

این نوع درب اتوماتیک های اسپید برای ورودی هایی که در معرض وزش بادهای شدید هستند یا برای جدا کردن دو سالن از همدیگر و جلوگیری از اتلاف انرژی استفاده می شود.

جنس این نوع درب از پی وی ‌سی الیاف دار و پلی استر بوده، دارای وزن کم و بسیار مقاوم است.

کرکره های اسپید به دو صورت چرخشی یا رول آپ و کنار هم فولد آپ جمع می ‌شود. درب‌ بالا رونده دارای سرعت منحصر به فرد است.

برای نصب این نوع درب های کرکره ای موتورهای ساید صنعتی با گیربکس مستقیم، گزینه ای استاندارد محسوب می شود.

کرکره های اسپید به دلیل جنس خاص، شکل آن و امکانات مختلف در مکان‌های مختلف نصب شده ، می ‌توانند بدون استهلاک صدها بار در روز باز و بسته شوند.

در دو نوع پارچه ای و آلومینیومی تولید و اجرا میگردد که از موتور ها و تکنولوژی شرکت افا فلکس آلمان و  توسط نیروهای زبردست و تکنسین های ماهر شرکت آسان سازه مونتاژ و ارائه میگردد.

این سیستم به دلیل داشتن حسگر های بسیار ایمن و جعبه کنترل فول اتوماتیک و فول آپشن با مدار های (استاندارد اروپا) کنترل و این اطمینان را برای مصرف کننده گارانتی و تضمین می نماید.

که با کوچکترین مانع در هر نقطه ؛ ایستاده و با همان سرعت به بالا بر می گردد.

کاربرد کرکره های اسپید

کاربرد کرکره های اسپید برای جلوگیری از ورود آلودگی، گرد و غبار، آلودگی موجود در هوا و نفوذ حشرات و جانوران موذی در انبارها و محیط کارخانه است.

سرعت بخشیدن به کار و صرفه جویی در وقت، افزایش راندمان کارکنان و قابلیت شستشو ویژگی های مهمی برای این محصول است.

کاربرد کرکره های اسپید برای ایزوله شدن محیط های بهداشتی  مانند داروسازی و کارخانه های مواد غذایی و مجزا کردن بخش های مختلف است.

نصب درب اتوماتیک پر سرعت یا کرکره های اسپید با توجه به عریض بودن ورودی سوله های صنعتی و تردد مکرر و مداوم وسائل نقلیه مثل کامیون، لیفتراک و … کاربردی است.

نصب و راه اندازی این نوع درب کرکره ای متناسب با ابعاد و نوع تیغه ها وزن تیغه ها متفاوت است و باید مطابق با استانداردهای روز دنیا باشد.

کاربرد کرکره های اسپید برای کارخانه ها، محیط های صنعتی، پالایشگاه ها، نیروگاه ها، آشیانه های هواپیما و …است.

درب کرکره اتوماتیک سرعتی - های اسپید

موتور درب های اسپید

موتور درب های اسپید از نظر سرعت و قدرت دارای طیف مختلفی است. قدرت موتورهای گیربکسی ساید صنعتی از ۲۵۰ نیوتن تا ۷۵۰ نیوتون است.

سرعت این موتورها از ۵/۱۲ دور در دقیقه تا ۲۷ دور در دقیقه است که با برندهای مختلف در بازار موجود است.

موتور درب های اسپید دارای سرعت حرکت از 7/0 تا 8/1 متر بر ثانیه و قابلیت کارکرد در دمای 25- تا 70 درجه سانتیگراد را دارد.

این نوع درب کرکره ای مجهز به مرکز کنترل پیشرفته مجهز به سیستم برنامه ریزی و قابلیت تنظیم میزان بازشو به صورت نرم افزاری است.

قابلیت نصب باتری ذخیره کننده برای زمان قطع برق و دارای سنسور حرکتی و چشم مادون قرمز برای کنترل و کاهش سرعت در برخورد با موانع است.

تنظیم سرعت درب های اسپید

تنظیم سرعت درب های اسپید متناسب با نوع و مدل درب متفاوت است. کاربری و مکان استفاده از درب اتوماتیک مهم است.

تنظیم سرعت باز شدن یا بسته شدن درب اتوماتیک در محل های دارای حساسیت در مقایسه با محل های عادی بسیار متفاوت است.

به صورت پیش فرض تنظیماتی برای درب های اسپید در نظر گرفته شده است. اما متناسب با نوع نیاز و نحوه کاربری می توان این تنظیمات را تغییر داد.

تنظیم سرعت درب های اتوماتیک با استفاده از نیروی موتور و تایمر تعبیه شده متناسب با نوع نیاز کاربر انجام می شود.

نحوه تنظیم سرعت کرکره برقی وابستگی بسیار زیادی به موتور آن دارد. موتورهای ساید و توبلار از انواع موتور کرکره برقی رایج و متداول است.

روش دیپ سوئیچ یکی از روش های متداول برای تنظیم سرعت کرکره برقی است.۳ عدد دیپ سوئیچ روی مدار فرمان درب اتوماتیک یا کرکره برقی موجود است.

کرکره های اسپید
کرکره های اسپید

نصب درب کرکره سرعتی – های اسپید

نصب درب کرکره اتوماتیک سرعتی برای کارخانجات، محیط های صنعتی، پالایشگاه ها، نیروگاه ها،  و کارگاه های با کاربری خاص میباشد که نیاز به حفظ و کنترل برودت دمای داخلی محیط کارگاهی دارند و تعدد تردد آنها باید با سرعت زیادی انجام بگیرد.

از درب کرکره های اسپید برای بهره وری بیشتر و جلوگیری از اتلاف انرژی، ذخیره سازی در سرمایش و گرمایش محیط و کاهش فشار، جلوگیری از ورود آلودگی، گرد و غبار، و همچنین از آلودگی موجود در هوا و نفوذ حشرات و جانوران موذی در انبارها و محیط کارخانه  و مراکز خاص با کاربری های تعریف شده بهترین گزینه میباشد.

نصب درب کرکره اتوماتیک سرعتی سرعت بخشیدن به کار و صرفه جویی فوق العاده در زمان می باشد و باعث افزایش راندمان کارکنان خواهد شد.

درب کرکره های اسپید قابلیت شستشو و ایزوله شدن را در محیط های بهداشتی همچون داروسازی و کارخانجات مواد غذایی دارد.

این درب ها به صورت رول آپ (چرخشی) یا فول آپ (کنار هم) جمع می شوند، طراحی این محصول به منظور جداسازی فضاهای داخلی و خارجی به گونه ای است که علاوه بر مجزا نمودن بخشهای مختلف به طور کامل، امکان عبور و مرور بسیار سریع و آسان را فراهم می کند.

مزیت درب کرکره سرعتی – های اسپید

مزیت درب کرکره اتوماتیک سرعتی – های اسپید با بدنه از جنس پی وی سی (pvc) و طلق به دلیل جنس خاص، شکل آن و امکانات مختلف در اجرا امکان بهره‌ برداری گسترده در مکان‌های مختلف را دارا می‌باشد.

یکی دیگر از مزیت این درب‌ها این است که می‌توانند صدها بار در روز باز و بسته شوند بدون آن‌که استهلاک قابل توجهی داشته باشند.

این سیستم دارای برد مخصوصی میباشد که بر روی وسایل نقلیه پرتردد کارگاه ها نصب شده و با تعیین فاصله متریک از سیستم مرکز کنترل، تردد این وسایل را در کوتاه ترین زمان امکان پذیر نماید.

از دیگر امکانات این سیستم قابلیت نصب انواع سیستم های اکسس کنترل و  برد های مخصوصی می باشد که  امکان کنترل سیستم را از راه دور ؛ توسط اپراتور های مسلط به دوربین های کنترل تردد و  ورود و خروج انجام گیرد.

کرکره های اسپید

گالری تصاویر

درب کرکره اتوماتیک سرعتی – های اسپید

پروژه های درب کرکره اتوماتیک سرعتی – های اسپید