پرده اتوماتیک برقی رولاپ داخلی

پرده برقی اتوماتیک داخلی از لوازمی هستند که برای حرکت پرده رولاپ داخلی استفاده می شوند و به گونه ای عمل می کند که با کشیدن نخی در کنار آن طراحی شده بدون دخالت لمس پرده می توان پرده را کشید.

در پرده رولاپ داخلی می توان از نور پنجره استفاده کرده و پرده را به حالت باز و بسته تغییر داد معمولا چوب پرده ها برای کشیدن آستر پرده و استفاده از نور بیرون استفاده می شوند.

چوب پرده های برقی اتوماتیک دارای اندازه های متفاوتی هستند که با توجه به اندازه درگاه پنجره متناسب با ابعاد پنجره می باشد.

پرده برقی اتوماتیک داخلی دارای انواع مختلفی است که می توان به پرده برقی با دو سطح پارچه با رنگ یکسان، پرده برقی با دو سطح پارچه که یک سطح پارچه سفید و یک سطح پارچه رنگی و با دو سطح که یک سطح آلومینیم و یک سطح پارچه رنگی می باشد اشاره کرد.

نصب پرده برقی رولاپ داخلی

نصب پرده برقی رولاپ داخلی دارای امکانات مختلفی می باشد:

کنترل از طریق اینترنت

باز و بسته شدن پرده برقی با توجه به طلوع و غروب خورشید

کنترل دستی و یا از طریق سنسور و موبایل

کنترل چندین پرده به صورت یکجا برای مکان های بزرگتر

نصب پرده رولاپ داخلی در سیستم خانه هوشمند به راحتی و با روش های مختلف؛ با کلیدهای اتوماتیک و صفحه نمایش لمسی در قالب های دستوری مختلف،اتوماتیک مستقیم، سناریو  یا حتی با گوشی هوشمند و وب از راه دور کنترل می شود.

نصب پرده رولاپ داخلی اتوماتیک شامل پرده های اتوماتیک رول، از کنار جمع شو و سایه روشن می باشد.

پرده رولاپ داخلی

پرده اتوماتیک برقی رولاپ بیرونی

تغییرات و مدرنیته کردن نمای ساختمان ها رویکرد پنجره های بزرگ و نمای شیشه ای جذب بیشتر نور و دید بیشتر، نیاز به استفاده از انواع شید، اسکرین و پرده اتوماتیک یا رولاپ بیرونی محسوس است.

از مزایای استفاده از سیستم پرده اتوماتیک یا رولاپ بیرونی می توان به افزایش عمر اثاثیه و مبلمان داخلی و فرش ها و تابلو های نفیس و گرانقیمت  در عدم مجاورت مستقیم از نور خورشید نام برد و سهولت در استفاده و قابلیت اتصال به  انواع سیستم های اکسس کنترل و هوشمند را نام برد.

با استفاده از سیستم  اتوماسیون  خودکار و برنامه ریزی  سیستم محرکه پرده ها  بر اساس ساعات طلوع و غروب و  سرعت باد  ؛ دیگر نگران دید داخل در ساعات مختلف ، وضعیت نور و گیاهان آپارتمانی خود حتی در زمانی که در محل حضور ندارید نخواهید بود.

اتصال این سیستم به سیستم هوشمند و یا یک سنسور نور، به شما این امکان را می دهد تا با تنظیمات مورد علاقه خود در هر ساعت از شبانه روز پرده ها را به صورت اتوماتیک باز و یا بسته کنید.

افراد فکر می کنند که پرده اتوماتیک یا رولاپ بیرونی برقی یعنی لوردراپه و این یعنی فقط می شود این نوع پرده را با دست و از محل  کنترل کرد.

در حالی که در مورد کنترل پرده ها هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد حتی در دورترین نقاط از جهان با اتصال به سیستم هوشمند می توان به راحتی از وضعیت موجود اطلاع حاصل کرد.

پرده برقی اتوماتیک رولاپ بیرونی

نصب پرده برقی رولاپ بیرونی

نصب پرده رولاپ بیرونی با مکانیزم پرده کابلی عمدتا برای فضاهای خارجی و بیرون پوسته ساختمان استفاده می شود.

مکانیزم پرده کابلی به این صورت است که یک تیغه آلومینیومی در لبه پایینی شید نصب می شود و دو سر ابتدا و انتهایی این تیغه افقی با یک دیتیل ظریف و زیبا با کابل های ریل مانند درگیر می شوند.

مزیت نصب پرده رولاپ بیرونی در این است که در مواقع باد ریل های کابلی مجاور شید بیرون پنجره اجازه تکان خوردن و ایجاد سر و صدا را نمی دهند.

با نصب پرده رولاپ بیرونی که از روی مانیتور سیستم خانه هوشمند انتخاب می شوند می توانند با طلوع آفتاب باز شده و با غروب آفتاب مجددا بسته شوند.

اگر پرده دیگری در این خانه هوشمند وجود داشته باشد می تواند با سناریوی از پیش تعیین شده در ساعت ۹ صبح باز شده و در ساعت ۱۲ ظهر به صورت اتوماتیک بسته شود.

یا اینکه هر وقت صاحب خانه هوشمند اراده کند با ریموت کنترل مرکزی ساختمان هوشمند، پرده هایش را باز کند.

نصب پرده برقی اتوماتیک رولاپ صنعتی

پرده اتوماتیک برقی رولاپ صنعتی  اغلب برای سالن های تولید و جدا کردن فضا های ایزوله از یکدیگر استفاده می گردد.

جنس این سازه اغلب از مواد پی وی سی 300 تا 900 گرمی با توجه به شرایط انتخاب و اجرا می گردد.

از پارامتر های  بسیار مهم در اجرای این نوع سازه ها استفاده از موتور های با سرعت و ایمنی بالا میباشد که کاربران در کمترین زمان بتوانند داخل و خارج شده و برودت داخلی محیط تغییرات محسوسی نداشته باشد.

در بعضی از مکان ها نیز از این سازه برای درب های ورودی ن تردد های بار انداز ها و ورودی های صنعتی کارخانه ها و کارگاه های تولیدی استفاده میکنند که در بخش کرکره های های اسپید به تفصیل از آنها نامبرده شده و به خوبی معرفی می گردد.

گالری تصاویر پرده برقی اتوماتیک

پروژه های پرده برقی رولاپ داخلی و بیرونی