توری اتوماتیک رولاپ

توری برقی اتوماتیک رولاپ از نظر بازشو متفاوت است:

توری اتوماتیک رولاپ  از نظر ساختار بسیار شبیه پرده های رولاپ بوده با این تفاوت که این سازه به دلیل مزیت های عدم نفوذ حشرات از کناره ها داخل ریل های مخصوصی حرکت می کند که مانع نفوذ هر گونه حشرات موذی به داخل محیط بسته در پشت آن می شود.

سیستم موتوری این سیستم توبولار بوده و با شفت مخصوص و قاب بسیار زیبایی پوشانده می شود. موارد استفاده این سازه اغلب در تراس های عریض باغی و ویلایی میباشد.

استفاده از توری های رولاپ مانع حشرات برای بهار خواب ها و پنجره های با ارتفاع و عرض های بیش از 3 متر  بسیار کاربرد دارد. توری های رولاپ را می توان بوسیله مدار های کنترل ریموت و رسیور و کلید های دیواری ساده و یا سیستم های هوشمند اکسس کنترل هدایت نمود.

جنس توری برقی رولاپ از الیاف پلی استر  بسیار مستحکم و با دوام میباشد که سالها به سادگی قابل استفاده و نظافت آنها به راحتی انجام پذیر است.

این محصول به خاطر داشتن خاصیت الکترو مغناطیسی و داشتن بار الکتریکی ضد گرد و غبار بوده و به دلیل داشتن ترکیبات با الیاف فایبر گلاس و پلی استر  خاصیت ضد چروکی و ترمیم در برابر گرما و سرما را دارد.

نصب توری برقی اتوماتیک رولاپ

توری ثابت آلومینیومی، توری ریلی آلومینیومی و توری لولایی آلومینیومی از جمله توریهای قدیمی هستند که برای پنجره های آلومینیومی یا آهنی به کار می روند.

که مشکلات فراوانی از نظر زیبایی و پاکسازی دارند و از ورود نور جلوگیری می کند.

توری ویژه رولاپ در قسمت فوقانی چهار چوب پنجره ها نصب می گردد و در زمانی که غیر قابل استفاده بوده و یا به قولی باز میباشد هیچگونه نمای ظاهری زننده ای به محیط نمی دهد و در واقع کاملا در قاب خود پنهان میباشد و این مزیت باعث کمتر آلوده شدن آن در زمان هایی که مورد استفاده قرار نمی گیرد می شود.

توری اتوماتیک رولاپ 
توری اتوماتیک رولاپ 

عملکرد توری اتوماتیک رولاپ

 توری رولاپ نوعی از توری های بازشو مخصوص پنجره upvc هستند. این نوع توری دارای یک رول بوده که پارچه توری روی آن پیچیده می شود.

عملکرد توری رولاپ رول توری حالت فنری داشته و به محض رها شدن توری از قفل، پارچه توری به سر جای خود باز می گردد.

این نوع توری دارای دوام و استحکام بالا بوده و از طرفی به علت عدم ایجاد دید مزاحم، کاربرد بسیار دارد.

عملکرد توری رولاپ به صورت کرکره ای توانایی جمع شدن را دارد توری آن متحرک است ولی دارای فریم ثابت می باشد.

توری لولایی به وسیله لولا قابلیت باز شدن را دارند مانند یک پنجره بازشو معمولی می باشد.

پروژه های توری اتوماتیک رولاپ