روکش استخر متحرک

روکش استخر متحرک در واقع باعث سرپوشیده شدن استخر های روباز شده، این استخر ها را طی ۱۲ ماه سال قابل استفاده می کند.

با وجود سقف و دیوار متحرک استخر تقریبا احساس وجود دو استخر دلخواه (روباز یا سرپوشیده) خواهیدکرد، جنس ستون و بدنه این نوع پوشش های استخر PVC،آهن یا آلومینیوم (یا تلفیقی از این موارد) می باشد.

جنس روکش استخر متحرک پلی کربنات می باشد که کاملا در برابر رطوبت و گازهایی نظیر کلر ایمن سازی شده اند.

قابلیت اتوماتیک شدن سقف متحرک استخر و کنترل باز و بسته شدن کاور با ریموت، با سقف های متحرک استخر می توانید در تمام فصول سال به ورزش مفرح شنا بپردازید.

سقف های متحرک در انواع و ابعاد مختلفی قابل ارائه می باشند که پوشش متحرک استخر با انواع مختلف سقف متحرک مخصوص استخر آشنا خواهید شد.

استخر روباز خانگی خود را با سقف متحرک برقی استخر, به استخر سر پوشیده لاکچری تبدیل کنید.

انواع روکش استخر متحرک

با انتخاب دستگاه جمع کننده روکش استخر مناسب و به سلیقه خود، هنر و زیبایی را به محیط اطراف استخر خود ارزانی دارید.

دستگاه های جمع کننده ثابت فلزی این دستگاه در عرض استخر به صورت ثابت نصب شده و به وسیله دسته روکش را به دور خود جمع میکند، که کاملا ضد زنگ زدگی است.

– دستگاه جمع کننده متحرک آلومینیومی: دستگاه آلومینیومی چرخ دار که متناسب با عرض استخر ساخته می شود و در مواقعی که به آن نیازی نیست قابلیت جابه جایی از کنار استخر را دارد.

– دستگاه جمع کننده متحرک فلزی ضد زنگ: این دستگاه نیز مانند نمونه قبلی قابل جابه جایی می باشد با این تفاوت که از فلز ضد زنگ غیر از آلومینیوم ساخته شده است.

– دستگاه جمع کننده به همراه سکو نشیمن: روی دستگاه جمع کننده سکوی نشیمن چوبی ساخته می شود که علاوه بر مخفی نمودن دستگاه و روکش، نشیمنگاهی زیبا برای شما فراهم می آورد.

روکش استخر متحرک

روکش استخر ثابت

دستگاه های جمع کننده روکش به صورت اتوماتیک: دستگاه های جمع کننده، قابلیت طراحی و ساخت به صورت نیمه اتوماتیک (فقط جمع کننده) یا تمام اتوماتیک را دارند.

نصب روکش ثابت استخر به جای روش دستی توسط موتور الکتریکی و با استفاده از دستگاه ریموت کنترل می توان برای باز و جمع نمودن روکش اقدام نمود.

روکش استخر برای مجموعه های ورزشی و استخرهای قهرمانی که روکش نگهداری گرمای استخر، جمع کننده های روکش استخر در دو نوع ثابت و متحرک میشود.

روکش استخر برای استخرهای منازل مسکونی و استخرهای خصوصی که پیشنهاداتی نظیر روکش اتوماتیک استخر،روکش نگهداری گرمای استخر و جمع کننده های روکش استخر در دو نوع ثابت و متحرک می شود.

روکش استخر روباز:

با استفاده از روکش استخر در استخرهای روباز میتوانید سیستم گرمایی را خاموش کنید و با جلوگیری از ورود آب باران و آلودگی های جوی به داخل استخر آب تمیزتری داشته باشید و مانع رشد جلبک ها شوید.

روکش استخر سرپوشیده:

معمولا با کاهش گرمای آب و میزان رطوبت اطراف استخر ذخیره بزرگی از انرژی را در پی دارد. دلیل این ادعا حداقل کردن نرخ تبخیر سطحی در طول دوره زمانی روکش استخر ثابت است.

روکش استخر ثابت

نصب روکش ثابت استخر

نصب روکش ثابت استخر مزایای زیادی دارد:

نصب دستگیره و جمع کننده روکش استخر با پایه ثابت

کاهش تبخیر آب ۷۰% تا ۸۰%

کاهش مصرف مواد شیمیایی

کاهش هزینه های نگهداری

کاهش هزینه های انرژی

جلوگیری از ورود شاخ و برگ درختان و گرد و غبار در هنگام وزش باد

کمک به حفظ انرژی آب استخر

کمک به حفظ ایمنی و جلوگیری از سقوط افراد به درون استخر
کمک به حفظ آب درون استخر

گالری تصاویر

روکش استخر

پروژه های روکش استخر متحرک و ثابت