درب کرکره برقی اتوماتیک بغل رو

درب کرکره برقی اتوماتیک کنار جمع شو نوعی از کرکره می باشد که معمولا متداول نبوده ولی در بعضی از مکان ها به دلیل داشتن بعضی از معذوریت های مکانی بالاجبار این سازه طراحی و اجرا می شود .

اسلت های این مدل درب های کرکره ای  به صورت عمودی در داخل ریل های پایین و بالا حرکت می کنند که به دلیل استفاده از نوار نقاله تسمه ای دندانه دار و چرخ های بسیار دقیق در ریل های پایینی هزینه بالاتری نسبت به کرکره های رولاپ متداول در انواع خود دارد .

از مزیت های این نوع درب ها حرکت دوار و یا طرح دار آنها در داخل ریل ها میباشد و با فرم دادن به ریل های آنها میتوان به صورت محدب و یا دوار آن ها را نصب و اجرا و باز و بسته نمود.

از محدودیت های این سازه نیز فضایی میباشد که بعد از باز شدن به همان مقدار بسته شدن نیاز دارد

به این معنی که به صورت ریلی همان مقدار که این درب در عرض و دهانه مدخل ورودی  باز می شود به همان اندازه نیاز به فضایی برای جایگزینی دارد.

نصب درب کرکره برقی بغل رو

نصب این سازه نیاز به زیرساخت خاصی ندارد و بر روی درب  هایی که شکل افقی کاملا مستقیم ندارند قابل اجرا میباشد.

درب کرکره برقی اتوماتیک عایقی استاندارد در برابر شرایط جوی متفاوت میباشد و کمترین سروصدا را در هنگام جابجایی ایجاد می کند.

درب کرکره برقی بغل رو علاوه بر زیبایی منحصر به فرد در ساختمان، به عنوان عایق مهمی برای جلوگیری از عبور گرد و غبار به داخل ساختمان است و پس از نصب با فشار یک دکمه روی ریموت کنترل به راحتی باز و بسته می شود.

کرکره برقی در همه کشورهای پیشرفته دنیا کرکره گردان حفاظتی اتوماتیک برای حفاظت محیط زندگی انسان استفاده می شود .

کرکره های گردان اتوماتیک امنیتی بی نظیر به محل زندگی و کار شما می دهند. در صورت قطع برق بصورت دستی قابل باز و بسته شدن می باشد.

فروش درب کرکره برقی اتوماتیک بغل رو

فروش درب کرکره برقی اتوماتیک بغل رو طرفداران بسیار دارد، دلیل این استقبال، نصب بر روی درب و پنجره های محدب و یا قوس و طرح دار میباشد، تنوع رنگ و مدل، استفاده راحت و قابلیت تمیز کردن بسیار آسان است.

این کرکره‌ کاربردهای بسیاری دارند، ازجمله می‌توان آن‌ها را به عنوان در ‌پارکینگ‌ها، برای پنجره منازل و ویلاها، برای جدا کردن و محدودیت فضاها در محیط های صنعتی و کاری، مانند دفاتر کار و آرایشگاه‌ها و بالاخره، مغازه‌ها و فروشگا‌ه‌ها استفاده کرد.

گالری تصاویر

درب کرکره برقی اتوماتیک بغل رو