روکش استخر کرکره ای PVC

روکش استخر کرکره ای پی وی سی

روکش استخر پی وی سی (pvc) و یا کرکره پی وی سی ، از جدیدترین محصولات گروه آسان سازه برای پوشش سطحی آب استخر ها و یا برای جلوگیری از نفوذ نور و گرما به داخل آب می باشد.

علاوه بر این از کرکره پی وی سی در جلوی پنجره ها و آلاچیق و تراس ها نیز به همین منظور استفاده و بهره برداری می گردد.

ساختار کرکره پی وی سی از اسلت های پی وی سی 10 سانتی غضروفی می باشد که به صورت شیت های پی وی سی 10 سانتی به شکل کشویی در داخل همدیگر قرار می گیرد و قابلیت حرکت تا 270 درجه را نسبت به یکدیگر دارند.

روکش هایاستخر کرکره ای پی وی سی با استفاده از کپس و یا درپوش های مخصوص و نوعی مواد چسبنده ی مخصوص آب بندی در دو سمت شیت های اسلت کرکره پی وی سی فیکس شده و مانع نفوذ آب به داخل فضای دو جداره بین شیت ها می گردد.

کرکره رول شونده پی وی سی مقاومتی بالا ، (تا وزن ۶۰ کیلوگرم) بر روی آب را را دارد.

کاربرد روکش کرکره ای استخر PVC

روکش کرکره ای استخر، شرکت آسان سازه، دارای کاربرد های بسیاری از جمله، محافظت از سقوط کودکان در آب، جلوگیری از ورود آشغال و گرد و غبار داخل استخر و مانع نفوذ اشعه آفتاب به دیواره های داخلی استخر و نتیجتا جلوگیری از رشد باکتری ها و قارچ ها و خزه ها در درون استخر می باشد.

روکش استخر کرکره ای از جنس بهترین مواد پی وی سی تولید گردیده و در مقابل سرما و گرما بسیار مقاوم می باشد.

سطح کرکره رولساید پی وی سی در هنگام بارندگی و یا نزولات جوی به هیچ عنوان دچار آبگرفتگی نمی گردد و با توجه به ساختار فیزیکی کرکره پی وی سی ، آب از شیار های دو طرف آن تخلیه شده و حجم آب اضافه از طریق خروجی های تسویه استخر ها خارج و یا به گردش در می آید.

موتور روکش استخر کرکره ی از نوع اورجینال با مکانیزم توبولار و توان ۱۴۰ نیوتن بر متر مربع بوده و منبع تغذیه آن برق 24 ولت دی سی میباشد که از یک مرکز برق اضطراری (UPS) تامین می گردد و در زمان بی برقی 10تا 30 بار (بستگی به طول و عرض روکش استخر ها) متناسب با ابعاد استخر ها می تواند باز و بسته شود.

استفاده از برق دی سی یکی از مهمترین پارامتر های این محصول میباشد که ایمنی در مقابل هرگونه برق گرفتگی و اتصالات احتمالی را افزایش میدهد.

روکش استخر کرکره ای
روکش استخر کرکره ای

قیمت روکش کرکره ای استخر

قیمت روکش های استخر پی وی سی با توجه به ساختار آن بر حسب متر مربع بوده و علاوه بر آن به عوامل متعدد و متغیر های زیادی از جمله: لوازم جانبی مانند شفت، اندکپ، بلبرینگ، موتور با توان مورد نیاز و کاور ها و لوازمی از این دست می‌باشد.

از این رو به منظور کسب اطلاع از قیمت و نحوه سفارش این محصول با کارشناسان آسان سازه تماس حاصل نمایید.

ساخت و پیاده سازی این نوع سازه ها با توجه به مدل ساخت و نحوه اجرا نیازمند دقتی بالا و نیرو انسانی متخصصی می‌باشد.

گروه صنعتی آسان سازه تولید کننده و مجری این نوع روکش استخر ها بوده و این افتخار را دارد که در 23 سال فعالیت پر افتخار خود همواره مبدع و نوآور طرح های جدید در حوزه کرکره های رولاپ آلومینیومی و فولادی و پی وی سی باشد.

شرکت آسان سازه با اجرای بیش از 20 هزار پروژه در اقصا نقاط ایران و کشور های خاورمیانه رزومه مقبولی را در این زمینه از خود ارائه کرده است.

گالری تصاویر

روکش کرکره ای استخر