درب پارکینگ دو لنگه و تک لنگه بازویی

درب پارکینگ دو لنگه بازویی برای پارکینگ ها، خانه ها یا هر جای دیگر که درب با لولا باز و بسته می شوند، طراحی و ساخته شده است.

برای نصب این نوع درب و تعویض درب قدیمی، نیازی به تغییر درب موجود ساختمـان نیست. این سیستم به صورت اتوماتیک و ریموت هدایت می شود.

درب پارکینگ دو لنگه بازویی شامل جک، جعبه کنترل، ریموت کنترل، چشم الکترونیک و اتصالات لازم است.

در زمـان قطع برق به وسیله کلید اضطراری یا خلاص کن، جک ها آزاد شده و بدون ریموت درب ها به آسانی باز و بسته می شوند.

با نصب باتری شارژری در صورت نیاز می توان انـرژی الکتریکی دستگاه را تامین کرد. گاهی از طریق انـرژی الکتریکی خورشیدی انرژی تامین می شود.

جک های پارکینگی درب پارکینگ دو لنگه شامل برد فول آپشن دارای رمز و تنظیمات آسان توسط مصرف کننده و ریموت های کد لرنینگ ضد سرقت و حس گر های جانبی و فلاشر

جک های تک لنگه

درب پارکینگ دارای جک های تک لنگه با قدرت ۸۰۰ کیلو تا ۱۸۰۰ کیلو برای دربهای تک لنگه باغی  مجهز به چشم و حس گر های جانبی و فلاشر با برد فول آپشن و قابل تغییر برای تنظیمات زبان و دو سرعته توسط یوزر و قفل و رمز ورود برای تنظیمات برد و ایمنی بالا  ضد سرقت و کد دهی توسط افراد ناشناس

مشخصات فنی درب پارکینگ دولنگه بازویی

درب پارکینگ دولنگه علاوه بر زیبایی دارای کیفیت بالا و امنیت کافی است. مشخصات فنی درب پارکینگ دولنگه شامل قسمتهای مختلف می شود.

مرکز کنترل تابلوی فرمان  جعبه ای که فرمان لازم برای باز و بسته کردن درب را توسط بازوها یا  شاسی ها  و جک های متصل به آن می دهد.

سیستم فرمان رادیویی که کاربر از طریق ریموت کنترل ارسال می کند در قسمت گیرنده رادیویی خود دریافت و فرمان لازم را به موتورهای الکتریکی می دهد و درب ها باز می شوند.

مولد نیروی حرکتی مانند جک، بازوها و موتور، چشمی ها یا چراغ های مادون قرمز که شامل فرستنده و گیرنده مادون قرمزند و برای اطمینان از عدم وجود شخص یا وسیله نقلیه زمان بستن درب کاربرد دارند.

فلاشرها که لامپ چشمک زن نارنجی است و روی درب اتوماتیک نصب می شود تا عابرین را از وضعیت درب آگاه سازد.

سایر مشخصات فنی درب پارکینگ دولنگه ریموت کنترل است که با استفاده از آن می توان درب اتوماتیک را از راه دور باز یا بسته کرد.

پایه ها و اهمیت بالای قفل برقی و قفل مکانیکی در سیستم درب اتوماتیک مشخصات فنی قابل توجهی هستند،  چون حفاظت و حراست و جلوگیری از بازکردن درب توسط افراد ناشناس مهم است.

درب پارکینگ تک لنگه بازویی پروژه کرج
درب پارکینگ دو لنگه و تک لنگه بازویی

قیمت درب پارکینگ دولنگه

قیمت درب پارکینگ دولنگه با توجه به ایمنی بالا، قطعات مصرفی ارزان بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

درب‌ های برقی نسبت به درب‌های قدیمی ساختمان به راحتی و تنها با فشردن یک دکمه باز و بسته می ‌شوند.

این درب ها فقط با ریموت ‌های مخصوص به همان درب باز و بسته می ‌شوند از امنیت بسیار بالایی برخوردارند.

با توجه به اینکه تولید داخلی و خارجی در بازار موجود است، قیمت درب پارکینگ دولنگه متفاوت است.

از عوامل موثر روی قیمت می توان به تک لنگه بودن یا دو لنگه بودن، طول هر لنگه، برند مورد نظر، امکانات و کیفیت و کارایی و دوام اشاره کرد.

یکی از از اصلی ترین موارد در قیمت درب پارکینگ دولنگه خرید جک درب مناسب است و براساس عرض درب، وزن درب و تعداد تردد خودرو است.

یادتان باشد هیچ پکیج جک پارکینگی شامل سیم و کابل و قفل برقی نیست و در صورت نیاز به این موارد باید جداگانه خریداری شوند.

نصب درب پارکینگ دولنگه

برای نصب درب پارکینگ دولنگه با انواع سیستم های درب اتوماتیک پارکینگی بازویی(لولایی) آشنا شوید تا انتخاب مناسبی داشته باشید.

سیستم های درب اتوماتیک به سه دسته پنوماتيک، هیدرولیکی و الکترومکانیک تقسیم می شوند که هر کدام کارآیی خاص خودشان را دارند.

درب نوع پنوماتيک با فشار باد و استفاده از لوله كشی مناسب در قسمت كمپرسور به بازویی كار می كند. اين نوع درب بازكن نياز به بازديد و سرويس دارد.

در مدل هيدروليکی نيروی حركت درب توسط روغن منتقل می شود. نيروی درب بازكن های هيدروليکی بالا بوده و مناسب درب های سنگین وزن است.

معمولا این گونه درب ها در واحدهای صنعتی کاربرد دارند.

درب های اتوماتیک الکترومکانیک دارای سيستم های بسيار ساده ای هستند با کارایی بسيار زياد.

برای موتور اين نوع درب های اتوماتیک استفاده از گيربكس تعبيه شده و عمل باز و بسته شدن درب ها را انجام می دهند.

درب پارکینگ دو لنگه و تک لنگه بازویی
درب پارکینگ دو لنگه و تک لنگه بازویی

مدل درب پارکینگ دولنگه

برای باز و بسته کردن درب پارکینگ دو لنگه از جک بازویی استفاده می شود. برای خانه های ویلایی، ساختمان هایی که فضای کافی برای باز و بسته شدن درب دارند گزینه مناسبی است.

برای این مدل درب پارکینگ دولنگه انتخاب جک بازویی مهم است و باید دقت بیشتری داشته باشید تا کیفیت و عملکرد آن با تضمین ارائه شود.

درب ورودی پارکینگ در خارج از ساختمان قرار گرفته و شامل نمای بیرونی ساختمان می شود. هماهنگی رنگ و طرح بین درب پارکینگ، دیوارها، پنجره‌ها و نمای ساختمان اهمیت زیادی دارد.

مدل درب پارکینگ دولنگه و تک لنگه فرفوژه و بدون فرفوژه از مدل های خاصی هستند که براساس سبک دکوراسیون و سلیقه افراد انتخاب می شود.

درب بازکن سیم کارتی که توسط شماره گیری با سیم کارتی که درون رسیور گذاشته شده کار می کند، یک مدل درب پارکینگ دولنگه هوشمند است.

این رسیور کوچک سیم کارت خور می تواند به هر نوع درب اتوماتیک یا کرکره های برقی وصل و به وسیله سیم کارت، فرمان ها را اجرا کند.

کاربرد درب پارکینگ دولنگه و تک لنگه بازویی

درب اتوماتیک پارکینگی شامل چندین نوع است که بر اساس نوع موتوری که نصب شده است آن را نام گذاری می کنیم برای مثال روی درب پارکینگ ریلی راجر موترر برند راجر نصب شده است.

در ساختار درب اتوماتیک نیز همه نوع ها مشترک هستند که هر درب شامل یک دندان شانه ای – یک موتور الکترومکانیکی – ریموت کنترل و … است.

کاربرد درب پارکینگ دولنگه وتک لنگه بازویی مهم ترین آن ها درب برقی ریلی پارکینگ خواهد بود این نوع درب ساختار ساده و عملیات نصب و راه اندازی ساده ای دارد.

ایمنی در همه نوع درب برقی از اهمیت بسزایی برخوردار است در نوع ریلی نیز ایمنی دیوارها باید مدنظر باشد و زیرساخت ها نیز باید از نظر ایمنی مورد بازبینی قرارگیرند.

یک تیم باتجربه نصب کننده کاربرد درب پارکینگ دولنگه وتک لنگه بازویی ریلی می تواند تضمین نماید که یک درب نصب شده چه دوامی در برابر عوامل محیطی و بلایای طبیعی دارد.

درب پارکینگ تک لنگه بازویی

مزیت درب پارکینگ دولنگه و تک لنگه بازویی

مزیت درب پارکینگ دو لنگه و تک لنگه اکثر منازل نوساز و قدیمی که ورودی پارکینگ تعبیه شده است درب نصب شده به صورت معمولی و با درصد ایمنی پایین می باشد.

مزیت این درب ها این است که با هزینه ای مناسب یک درب معمولی لولایی را به یک نوع درب برقی پارکینگ تبدیل کرد.

مزیت درب پارکینگ دو لنگه و تک لنگه این است که ایمنی بالایی دارد و از چهار چوب و نوع درب اولیه استفاده خواهد شد.

تغییرات روی درب معمولی اعمال خواهد شد و دیگر نیازی به خرید یک درب جدید یا ایجاد زیر ساخت ها نمی باشد.

مزیت درب پارکینگ دولنگه و تک لنگه

بدون نیاز به زیرسازی جدید

نصب جک درب اتوماتیک پارکینگ بر روی درب معمولی

ایمنی بالاتر نسبت به نوع معمولی

قدرت بالا و دوام بیشتر در مقایسه با مدل های مشابه

مصرف برق بهینه

گالری تصاویر

درب پارکینگ دو لنگه و تک لنگه بازویی

پروژه های درب پارکینگ تک لنگه و دولنگه بازویی