پرده زبرا

پرده زبرا یکی از جدیدترین و پرفروش ترین انواع پرده های فانتزی می باشد، اجزای پرده زبرا از تور و پارچه است که به صورت راه راه های افقی برابر و موازی با ظرافت هرچه تمام تر به هم بافته شده اند.

ساخت و تولید این مدل پرده به صورت دبل یا دوبل می باشد که این مکانیزم امکان سایه و روشن کردن پرده به صورت دستی به شما می دهد.

این پرده تنوع طرح و رنگ بالایی را دارد که می توان با هر سلیقه و دکوراسیونی آن را هماهنگ کرد. تنظیم نور بسیار ساده ای داشته و این موضوع سبب شده است که امروزه جایگاه ویژه ای را در خانه ها باز کرده اند.

نصب پرده زبرا

نصب پرده زبرا شبیه به پرده کرکره است ولی جنس آن پارچه می باشد. به همین دلیل ضعف های پرده کرکره را نداشته، قابلیت انتعطاف و دوام بالاتری نسبت به آن دارد.

ساختار این پرده دولایه ای است و به وسیله طناب به صورت دستی یا برقی تنظیم می شود، انواع برقی دارای موتورهای خاص می باشد و با ریموت کنترل می شود.

کارکردن با این پرده آسان می باشد، علاوه بر اینکه شما نور طبیعی را هر زمان که بخواهید دارید، به راحتی از عبور نور هم جلوگیری می کنید.

با نصب پرده زبرا قابلیت تنظیم برای عبور هر اندازه نور که بخواهید را دارید، طراحی آن برای سبک مدرن بسیار مناسب بوده و دارای تنوع در طرح و نقش می توانند باشند.

نصب این پرده مناسب برای هر فضایی است، همچنین قابلیت چاپ عکسی که شما مورد نظر دارید را نیز دارد. می توانید آن را به صورت کاملا سفارشی داشته باشید.

پرده زبرا

پرده پلیسه

این پرده نوع جدیدی از انواع پرده های دکوراتیو می باشد که به صورت پلیسه بوده و دارای انواع مختلف دستی زنجیری و شب و روز می باشد.

نوع دستی این پرده به پرده های پشت پنجره ای نیز معروف است دارای دستگیره ای است که به وسیله آن پرده بالا پایین می شود.

اخیرا استفاده از پنجره های UPVC دوجداره رواج زیادی پیدا کرده است، این نوع پنجره ها قاب های زیبایی دارند و شاید شما نخواهید قاب آن ها را زیر پرده بپوشانید.

این پرده فقط شیشه را می پوشاند و به شما امکان تنظیم نور دلخواه را نیز می دهد، از دیگر مزایای این پرده می توان به امکان باز و بسته شدن پنجره بدون بالا و پایین کرده پرده نام برد.

در صورتی که قاب پنجره شما با سقف مماس بوده و فضای کافی برای نصب انواع پرده های کرکره وجود ندارد می توانید از پرده پلیسه با کنترل دستی استفاده کنید.

نصب پرده پلیسه

نصب پرده پلیسه زنجیری روی دیوار و سقف می باشد که با یک زنجیر در سمت چپ یا راست کنترل می شود.

گاهی افراد می خواهند پرده یک تکه و بزرگ از نوع پلیسه داشته باشند که کل فضای پنجره را بپوشاند، این نوع پرده می تواند انتخاب مناسبی باشد.

نصب پرده پلیسه از نوع شب و روز نوعی پرده دکوراتیو می باشد که دارای ۲ نوع پرده تور و پارچه ای می باشد.

قسمت توری آن در روز برای استفاده از حداکثر نور به کار می رود و هنگام شب برای جلوگیری از دیده شدن فضای داخل منزل از قسمت پارچه ای استفاده می شود.

نصب پرده پلیسه مزیت های فراوانی دارد:

قابل شستشو، تنوع رنگ و طرح، قیمت مناسب در مقایسه با سایر پرده ها و نصب آسان با قابلیت اتصال داخل قاب پنجره

گالری تصاویر پرده پلیسه

پروژه های پرده زبرا و پرده پلیسه