راهنمای خرید درب کرکره ای برقی

درب کرکره آلومینیومی پانچ دار

درب کرکره ای برقی

درب کرکره ای برقی برای درب ورودی اصلی پارکینگ یا بعد از درب اصلی به عنوان درب دوم نصب می شود.

نحوه اجرا و نوع موتور و تیغه درب کرکره ای برقی چه به عنوان درب اصلی پارکینگ، چه به عنوان درب دوم  تفاوتی ندارد و بعد از رمپ نصب می شود.

درب کرکره ای برقی به صورت رنگ آمیزی شده و همراه با موتور نصب می شود که نسبت به ساخت درب آهنی و نصب جک برقی پارکینگ بسیار سریعتر، ارزانتر و مقرون به صرفه تز می باشد.

درب کرکره سنتی و برقی، دارای شیوه محافظتی تقریبا مشابهی است، پس از بسته شدن، صفحه ‌ای نسبتا یکپارچه ایجاد می ‌کند و از این طریق، مانع ورود افراد می ‌شود.

کرکره‌ سنتی در مقایسه با کرکره‌ برقی دارای معایب مختلفی است. کرکره سنتی برای باز و بسته شدن، نیاز به نیروی انسانی دارد و سرو صدای نسبتا زیادی ایجاد می‌ کند، همچنین مقاومت پایینی در برابر ضربه‌ و خم ‌شدگی دارد.

نکات مهم در خرید کرکره برقی

نکته مهم در خرید کرکره برقی یا اتوماتیک مرغوب بودن تیغه ها می باشد که نباید از ضایعات الومینیوم ساخته شوند زیرا باعث پارگی تیغه ها در مفصل و سروصدای زیاد هنگام عملکرد می شود.

مورد دیگری که باید در خرید کرکره برقی به ان توجه کرد انتخاب موتور مناسب برای کرکره برقی ریموتی است، موتورهای توبولار و ساید از متداول ترین موتورهای کرکره برقی هستند.

در کل سه نوع موتور برای کارکرد و حرکت کرکره‌ برقی مورد استفاده قرار می ‌گیرد که هرکدام ویژگی های خاص خود را دارند:

1.موتور ساید: برای فضاهایی با تردد بالا، کرکره‌ هایی با وزن بالا، حرکت روان‌تر، امکان مجهز شدن به UPS  سیستم پشتیبانی حرکتی کرکره برقی در صورت قطع شدن برق مناسب است.

2.موتور توبلار: برای فضاهای کم تردد، تیغه های کم وزن، فاقد UPS مناسب است.

3.موتور سنترال: قابل نصب روی کرکره سنتی، حرکت بسیار روان و سریع، نیاز به مهارت و تخصص بالا برای نصب، مجهز بهUPS