سایبان فول باکس

سایبان فول باکس یکی از محبوب ترین و کارآمد ترین انواع سایبان است.

تقریبا استفاده از سایبان به یک امر عادی در دنیای امروز بدل شده و تقریبا هر فروشگاه و یا مجتمع مسکونی از یکی از انواع سایبان استفاده می‌کنند.

اسمی که در میان سایبان ها بیشتر به چشم میخورد سایبان فول باکس نام دارد. این نوع سایبان به دلیل ظاهری نوین و زیبا و کارایی مناسب جز بهترین و پر مخاطب ترین سایبان ها به حساب می‌آید.

یک روکش ثانوی که به دیواره های خارجی یک ساختمان متصل می‌شود و از عبور مستقیم نور خورشید و ذرات به داخل ساختمان جلوگیری می‌کند.

سایبان انواع مختلفی دارد ولی به طور کلی سایبان را به دو دسته سایبان برقی و سایبان دستی (مکانیکی) تقسیم می‌کنند.

سایبان فول باکس

از جمله سایبان‌های برقی که به بازار عرضه می‌شود، سایبان فول باکس نام دارد. این نوع سایبان که در ایران با نام سایبان برقی فول کاست نیز شناخته می‌شود؛ یک سایبان برقی پوشش‌دار می‌باشد. سایبان فول باکس علاوه بر زیبایی و با کیفیت بودن ظاهری مدرن و امروزی دارد.

یکی دیگر از مزایای قابلیت چاپ کردن بر روی این سایبان است. این قابلیت باعث می‌شود که این سایه‌بان علاوه بر حفظ کردن قابلیت اصلی خود امکان تبلیغات را هم به مشتریان بدهد.

ساختار اصلی این سایبان به گونه‌ای است که پس از جمع شدن درون یک پوشش آلومینیوم مستحکم جمع می‌شود و به این صورت از خطراط احتمالی و فرسایش زمین که ممکن است برای پوشش سایبان به وجود بیاید جلوگیری می‌کند.

سایبان فول کاست به دلیلی ظاهری نوین و زیبا و کارامد بودن جز محبوب ترین سایه بان ها است و هم در بازار داخل و هم در منطقه خاور میانه بیشترین فروش را دارد.

سایبان فول باکس
سایبان فول باکس

ویژگی‌های سایبان فول باکس

این نوع سایبان دو کاور آلومینیوم در بالا و پایین سازه دارد که از پوشش اصلی سایبان در مقابل خطرات احتمالی و برف و باران محافظت خواهد کرد. این نوع سایبان یکطرفه بوده و به دیوار یا پایه نصب می‌شود و برای منازل، رستوران‌ها و ویلا ها مناسب است.

مزایای سایبان فول باکس

جنس تمامی سازه از آلومینیوم می‌باشد که همین موضوع باعث می‌شود تا سازه در مقابل هر خطری محفوظ باشد. یکی دیگر از مزایای این نوع سایبان نرم و بی صدا بودن آن است که باعث می‌شود هیچ آلودگی صوتی توسط این سایبان ایجاد نشود.

رنگ سازه این سایبان از مرغوب ترین حالت پودری الکترواستاتیک می‌باشد.

موتور سازه این نوع سایبان باکس عموما موتورهایی با توان بالای فرانسوی و یا چینی می‌باشد که همین موضوع کارکرد سایابان فول باکس را کاهش می‌دهد.

یکی دیگر از مهمترین مزایای این سایبان می‌توان به قابلیت تنظیم دلخواه زاویه سایبان اشاره کرد که میتوان از در هر مکان و مناسب با نیاز از این نوع سایبان استفاده کرد.

اگر شما هم با خواندن این مقاله قصد خرید این نوع سایبان را داشتید می‌توانید برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر  در مورد این محصول با کارشناسان ما تماس بگیرید.

گالری تصاویر

سایبان فول باکس