سایبان بازویی فروشگاهی

سایبان بازویی فروشگاهی و خانگی به صورت روکشی ثانوی به قسمت خارجی دیوارهای ساختمان وصل می شود. کرباس ماده تشکیل دهنده سایبان است که با فیبر اکریلیک، رشته پلی‌استر و یا پنبه بافته می شود.

در کنار داشتن کاربردهای ذاتی سایبان برقی همچون محافظت در برابر نور آفتاب در فصول گرم سال و محافظت در برابر برف و باران در فصول سرد سال، سایبان برقی کاربرد تبلیغاتی نیز دارد.

یک سایبان را می توان توسط لایه ای از وینیل بر پلی‌استر و روی سازه سبک فلزی( آلومینیوم یا آهن یا فولاد) و یا چوبی و مواد شفاف ساخت.

نصب سایبان بازویی فروشگاهی

در رابطه با بار سنگین باد یا برف، سایبان‌ آلومینیومی استفاده خواهد شد که به همین علت در هنگام طراحی سایبان برای یک کاربرد خاص باید به بار وزش باد و برف توجه شود.

محل نصب سایبان بازویی فروشگاهی می تواند بالای درب، پنجره، یا پیاده‌رو باشد، با افزودن ستون به سایبان، کانوپی ‏ایجاد ‏می‌شود و مثلا ورودی رستوران‌، هتل و … استفاده شود.

معمولا پهنای سایبان بازویی فروشگاهی را به اندازه ای می گیرند که با توجه به کاربری بخش مورد نیاز فضای بیرون را بپوشاند.

در کاربردهای تجاری و بیزینس، معمولا روی سایبان، اطلاعاتی شامل نام، نوع تجارت، آدرس و شماره تماس را نقاشی و چاپ می کنند.

سایبان بازویی فروشگاهی علاوه بر ایجاد سایه، مانند یک بیلبورد عمل خواهد کرد از بادهای شدید جلوگیری می‌کند و حفاظی در مقابل باران و برف نیز می باشد.

سایبان بازویی فروشگاهی
سایبان بازویی فروشگاهی

کاربرد سایبان بازویی فروشگاهی

کاربرد سایبان بازویی فروشگاهی در ابعاد مختلف تولید فقط از ۳ متر تا ۶ متر برای سایبان های معمولی و ۳متر تا ۵ متر برای فولباکس می باشد.

کاربرد سایبان بازویی فروشگاهی در برابر باد، باران و برف و اشعه خورشید مقاوم می باشند، انعطاف پذیر، سبک و غیر قابل اشتعال هستند قابلیت نورپردازی دارند.

استفاده از پوشش های پارچه ای در سایبان بازویی نیز مزایایی دارد که عبارتند از: عمر طولانی، انعطاف پذیری و تنوع در طرح و رنگ، نگهداری آسان، ساخت و نصب سریع،  زیبا و مقرون به صرفه.

کاربرد سایبان بازویی عبارتند از: پوشش فضای باز، عمومی، انبار های فصلی و دائم، اماکن توریستی تفریحی، رستوران ها، جایگاه سوخت گاز و بنزین، استادیوم ورزشی، سالن های پذیرایی، منزل و ویلا، نمایشگاه موقت و دائم، اماکن مذهبی و زیارتی،

سایبان بازویی خانگی

کاربرد سایبان بازویی خانگی برای این است که شاید نمای بیرون ساختمان شما نقص هایی داشته باشد و نیازمند تغییرات باشد.

با نصب سایبان بازویی خانگی می توان جلوه ای خاص به فضا بخشید و دکوراسیون خارجی منزل خود را تغییر داد.

بیشترین دلیل نصب سایبان بازویی خانگی حفاظت از لوازم منزل از تابش مستقیم نور خورشید می باشد، سایه ای که با نصب سایبان اتوماتیک ایجاد می شود شاید مهمترین مزیت این وسیله باشد.

سهولت استفاده از سایبان را نیز می توان مزیت دیگر این وسیله دانست. با اجرای سایبان بازویی خانگی می توان مصرف انرژی را به اندازه قابل توجهی کاهش داد.

در هنگام ساخت سایبان باید دقت شود این است که از قطعات اورجینال و موتور برقی مناسب استفاده کنید، هرچه قطعات مورد استفاده از نظر جنس و کیفیت بالا باشد طول عمر سایبان ها بالا می رود.

موتور توبلار انواع مختلفی دارد که بنابر نیاز و شرایط جوی باید سنجیده شود تا بهترین موتور برقی با کاربرد بالا در نظر گرفته شود. همچنین به نوع پارچه به کار رفته هم باید دقت کنید.

نصب سایبان بازویی خانگی

نصب سایبان بازویی خانگی جلوی سر درب پنجره های کوچک، جلوی بهار خواب و خوش نشین های خانگی اغلب کاربرد زیادی داشته و محیط با نشاطی را به وجود می آورد.

نصب این مدل سایبان از انواع بازویی گرفته تا کالسکه ای با سیستم ساده دستی بسیار برای منازل مناسب است.

در اغلب ویلاها و علی الخصوص سایبان کالسکه ای کوچک برای مناطق باران خیز یا آفتابگیر کشور بسیار کاربردی می باشد.

نصب سایبان بازویی فروشگاهی و خانگی به شکل های متنوع از جمله سایبان برقی،سایبان فنری،سایبان مفصلی،سایبان اتوماتیک و سایبان بازشو است.

سایبان بازویی با توجه به متعلقات مدرن تر و زیبایی ظاهری مورد توجه قرار گرفته است، علاوه بر زیبایی ظاهری مساحت بیشتری نسبت به سایبان کالسکه ای تحت پوشش خود قرار می دهد و معمولا ۲٫۵ متر جلو آمدگی سایبان بازویی می باشد.

شیب سایبان بازویی فروشگاهی و خانگی (سایبان برقی) تا حدود ۵۰ درجه قابل تنظیم است.

گالری تصاویر

سایبان بازویی فروشگاهی

گالری تصاویر

سایبان بازویی خانگی

پروژه های سایبان بازویی فروشگاهی و خانگی