شیشه نمای اسپایدر فین گلس

در شیشه نمای اسپایدر فین گلس انتقال وزن به سازه به وسیله یک تیغه یا ستون شیشه ای دو یا سه لایه از شیشه سکوریت و لمینت شده صورت می گیرد.

این مدل شیشه نما ظرافت و زیبایی و شفافیت فوق العاده دارد، تنوع یراق آلات و اتصالات و همچنین استفاده از متریال متنوع مانند شیشه و استیل در سازه نگهدارنده این امکان را به طراح می دهد تا هر نوع فرم و شکلی که مد نظر دارد در نمای شیشه ای ساختمان اجرا کند.

نصب شیشه نمای اسپایدر فین گلس

در نصب شیشه نمای اسپایدر سیستم تیرهای شیشه ای برای نگه داشتن دیگر شیشه ها که از خاص ترین سازه ها برای ساختن نماهای شفاف و یکپارچه می باشد. دیوارهای فین گلس یکی از محبوب ترین گزینه ها برای این سیستم است.

با استفاده از نمای شیشه ای می توان جداره های تماما شیشه ای بدون هیچ گونه سازه فلزی طراحی کرد.

سازه نگهدارنده این روش به جای فلز، شیشه می باشد، به این ترتیب که یک تیغه شیشه ای معمولا دو یا سه لایه لمینت شده عمود بر صفحه نما در پشت نما قرار گرفته است.

در اجرا و نصب شیشه نما اسپایدر فین گلس قطعات نگهدارنده اسپایدر  روی آن نصب می شوند سپس می توان شیشه های نما را نصب کرد.

لوازم جانبی استفاده شده روی فریم های فلزی یا فین گلاس ها می تواند نصب شود. همچنین میله های تنشی (Tension) برای کشیدن این لوازم جانبی با یکدیگر استفاده می شود.

نمای اسپایدر فین گلس

مزایای شیشه نمای اسپایدر فین گلس

مهندسین و معماران برتر این سیستم را طراحی کرده اند با هدف رسیدن به بالاترین حالت شفافیت و روشنی که این موضوع اکثرا با عناصر مختلف ساختمانی منع شده بوده است.

سیستم اسپایدر یک راه کار عملی به مونتاژ شیشه ارائه می دهد که سیستم های دیگر این امکان را ندارند.

برای رفع تیزی لبه های شیشه در نما ، یک یا دو بازو به عنوان لوازم جانبی می تواند استفاده شود برای موردهای خاص ، تعداد بازوها می تواند بیشتر از 2 عدد باشد.

مزایای شیشه نمای اسپایدر شیشه های تک عایق و لمینت شده  است که می تواند با سیستم اسپایدر ضخامت شیشه بستگی به مشخصات پروژه دارد. بنابراین یک مطالعه مخصوص برای هر پروژه انجام می شود.

گالری تصاویر

شیشه نما اسپایدر فین گلس