سایبان ثابت کلاسیک

سایبان ثابت کلاسیک با نام سایبان فنری نیز نامیده می شود. پس از سایبان های قدیمی، سایبان کلاسیک اولین سایبان ها از نسل جدید سایبان بودند.

سایبان کلاسیک در سایز های مختلفی تولید می شود، با وجود اینکه این نوع سایبان از قدیمی ترین سایبان ها می باشد اما به عنوان یکی از پرکاربردترین سایبان استفاده می شود.

به راحتی می توان از سایبان کلاسیک به عنوان سایبان تبلیغاتی استفاده کرد. این سایبان هنگام بسته بودن فضای بسیار کمی می گیرد و  از ویژگی های خوب آن محسوب می شود.

نصب سایبان ثابت کلاسیک

سایبان ها از متریال های مختلفی تشکیل می شوند که امکان استفاده از فضای سبز خانه را در شرایط مختلفی از قبیل باران، برف، نور شدید خورشید را فراهم می نمایند.

نصب سایبان ثابت یکی از المان های کاربردی برای اکثر فصول سال در فضای بیرونی خانه به شمار می آیند.

نصب سایبان ثابت امکانی را فراهم می کند که افراد بتوانند در شرایط آب و هوایی مختلف در باران یا در تابش مستقیم نور خورشید، در فضای بیرونی خانه مانند حیاط یا باغ قرار بگیرند.

به طور کلی و صرف نظر از جنس مواد به کار رفته سایبان به دو نوع ثابت و متحرک تقسیم می شود. نمونه های ثابت روی قاب یا قالب چوبی یا فلزی نصب می شوند و به صورت ثابت در موقعیت می مانند.

با نصب سایبان ثابت امکان جمع آوری بخش غیر قاب سایبان و یا انتقال آن به محل دیگر وجود ندارد.

سایبان ثابت کلاسیک
سایبان ثابت کلاسیک

کاربرد سایبان ثابت کلاسیک

سایبان کلاسیک دستی و اتوماتیک بسیار مقاوم در برابر باد و باران دارای اجزای مکانیکی و پارچه  کاربرد آنها برای فروشگاه ها، ساختمان ها، مراکز تفریحی، هتل ها، رستوران ها و فضاهای باز هستند.

سایبان ثابت دارای یک قاب جوش داده شده است که به طور دائمی به دیوار متصل می شود، این سایبان ها نباید حرکت کنند و جز متعلقات دائمی خانه یا کسب و کار شما می شوند.

این مدل سایبان ثابت دارای مقاومت بالا در برابر باران و باد دارند . از این نوع سایبان می توان برای جلوگیری از تابش مستقیم خورشید و ایجاد سایه در ساختمان های مسکونی ، اداری و تجاری که دارای فضای باز هستند استفاده کرد.

از مزیت های این سایبان می توان به دوام و کیفیت سازه ، حفاظت آن در برابر تابش مستقیم خورشید و شرایط آب و هوایی ،قابل استفاده در فضاهای کوچک اشاره کرد.

سایبان های کلاسیک انتخاب ایده آل برای پوشش فضای باز ساختمان های تجاری و اداری و مسکونی می باشند. از این نوع سایبان می توان برای تبلیغات کسب و کار استفاده کرد.

طرح یا لوگوی مورد نظر خود را می توانید بر روی سایبان برقی یا ثابت کلاسیک چاپ کنید تا علاوه بر زیبایی ، تبلیغات برند کسب و کار خود را برای همیشه با صرف هزینه کمتر از بیلبوردهای تبلیغاتی داشته باشید.

مزایا :

۱-محکم و با دوام

۲-حفاظت کامل در برابر انواع آب و هوا

۳-ایده آل برای مناطق کوچکتر مانند پنجره ها و درها

پروژه های سایبان ثابت کلاسیک

گالری تصاویر

درب کرکره اتوماتیک آلومینیوم پانچ دار