سایبان چتری ثابت

سایبان چتری ثابت از ساده ترین نوع سایبان بوده و در عین حال از پر مصرف ترین و کم هزینه ترین نوع سایبان ها میباشد.

ابعاد این سایبان ها به صورت دایره و مربع تولید می گردد و در مدل دایره ای آن از قطر یک و نیم متر تا قطر سه و نیم متر  آن در شرکت آسان سازه تولید می گردد و در مدل مربع نیز می توان تا ابعاد سه و نیم در سه و نیم به صورت سفارشی  تولید نمود.

ساختار سایبان چتری اصولا متشکل از سازه های متفاوت سبک و سنگین است که به نوع آلیاژ چترها بستگی دارد. و از چندین مدل مختلف می باشد که کاربرد و نصب آنها متفاوت است، سازه های آن ثابت و متحرک است که به راحتی قابل جابجایی و تغییر زاویه می باشد.

پارچه های برزنتی الیافی و نخی، پارچه های برزنتی پی وی سی که متناسب به محیط مورد نظر و سلیقه مشتری در سایبان چتری از هر یک استفاده می شود.

سایبان چتری دارای ساختار متفاوتی از جمله پایه وسط و پایه کنار می باشد، جنس آلیاژ سازه ها از فولاد و آلومینیوم رنگ آمیزی شده با رنگ کوره ای الکترواستاتیک می باشد و در انواع سفارشی نیز بعضی قطعات آنها شامل باله های متحرک نیز از چوب ساخته می شود.

نصب سایبان چتری ثابت

برای نصب سایبان چتری باید به موارد زیر توجه شود:

سقف چتری ثابت

سقف چتری باز و بسته شونده با دست

سقف چتری باز و بسته شونده با موتور

برای طراحی سایبان چتری ابتدا به اندازه‌گیری میزان وزش باد در منطقه مورد نظر می‌ پردازند.

علاوه بر آن ابتدا مشخص می‌شود منطقه مورد نظر باران‌ خیز است یا خیر، چون سایبان چتری برای محافظت از باران نیز ساخته می‌شود.

سطح پوشش داده شده توسط هر سایبان چتری محدود است. از این رو هرگاه نیاز به پوشش یک منطقه‌ وسیع توسط  این سایبان باشد، باید از چند سایبان چتری در کنار یکدیگر استفاده شود.

سایبان چتر ثابت

عملکرد سایبان چتری ثابت 

در بین سایبان‌های موجود در بازار که به صورت اتوماتیک و دستی هستند، عملکرد سایبان چتری برای زیبایی و کارایی را به دارندگان آن هدیه می‌ دهد.

سبک خاص در طراحی و امکان استفاده از یک سیستم منعطف این شانس را به ما می‌ دهد که در قالب‌ های مختلفی از آن استفاده کنیم.

عملکرد سایبان چتری به صورت میله‌ های متصل به هم به شکل یک چتر هستند که روی یک پایه سوار شده‌اند. کنترل حرکت سایبان چتری با دو شیوه دستی و برقی انجام می‌گیرد.

کنترل وزن و شرایط سایبان به کمک پایه وسط آن انجام می‌گیرد. میله‌ های متصل به پایه اصلی ممکن است به صورت ثابت یا متحرک باشند.

میله‌ های ثابت معمولا برای سایبان‌ های سبک استفاده می‌شوند که فرد بتواند آنها را به طور کامل جابه جا کند.

میله‌ های متحرک بیشتر در عملکرد سایبان چتری استفاده می‌شوند که تنها پارچه پوشش را باز و بسته می‌کنند و نیازی به جابجایی سایبان نیست

در بعضی موارد به سفارش مشتری نوعی از این چتر ها تولید می گردد که به صورت معلق میباشد که ساختار منحصر به فردی دارد و اغلب به وسیله سیستم های موتوری باز و بسته می گردند.

گالری تصاویر

سایبان چتری ثابت

پروژه های سایبان چتری ثابت